Ga naar inhoud

Probleem met het verwerken van laptop die op nul staat

oezi1

Aanbevolen berichten

Ik heb al heel veel dingen geprobeert om de opstartprocedure te repareren. Heb een windows Vista home premium en windows 7 download CD. geen van de 2 werkt. Ik had besloten om mijn vista te veranderen naar windows 7. En heb gedrukt om de vista te verwijderen waardoor er niks meer in stond. Heb ook geen back up gemaakt. Toen ik de windows 7 ging instaleren kwam ik op 93% uitpakken van de documenten en dan stond er vista is niet geactiveert. ik heb de startup reparatie geprobeert nog steeds niks. uiteindelijk werkte niks meer en ben ik gaan werken met de commando´s . ik heb al de codes : ''chkdsk c:/f'' al geprobeert, er kwam een lijst van wat ik allemaal niet heb ik de index. ik heb zelfs alle opties van de lijst ''bootrec.exe'' geprobeert. als ik de optie klik met de RepairBCD zegt hij er zijn 0 instalatie documenten gevonden. Er is denk ik ook geen fabriekinstellingen voor mijn laptop heb me ook kapot gezocht naar die dingen. Uiteindelijk staat er op mijn beeld \boot\BCD en de download proced doet het niet... ik zit diep in de bytes put kan iemand me helpen want dit is gewoon een laptop op nul stand:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste oezi1,

Wij hebben uw discussie gesloten wegens illegale praktijken. Downloaden van Windows 7 is een schending van de wetgeving op het copyright. Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Vriendelijke groeten,

Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.