Ga naar inhoud

Budget game pc

Aanbevolen berichten

Hierbij:

Ik noem het nog steeds een budget game pc als ik zo de prijzen van men vrienden hoor van hun desktops en het met mijn budget vergelijk...

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Zoals de topic titel al aangeeft zou ik deze desktop pc willen gebruiken voor te gamen. Games die ik veel speel zijn Counterstrike Source en toekomstige CS:GO
    Ik speel ook andere games maar vele kan ik gewoon niet spelen met m'n 2 jaar oude laptop.
  2. Wat is mijn budget ? - 900 - 1000 euro.
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Ik zou graag mijn pc bestellen bij Alternate en die door hun laten samenstellen. Ikzelf heb er geen verstand van namelijk.
  4. Ga ik overklokken ? - Ik weet wel ongeveer wat het betekend maar ik vraag hier al om hulp voor een pc samen te stellen voor mij. Dus ik denk niet dat dit iets voor mij is. Tenzij het mij veel voordeel geeft?
  5. Ga ik later upgraden ? - Misschien wel.
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - Maakt me niet zoveel uit.
    Wat ik wel graag heb is dat alles snel opgestart is.
  7. Ga ik zelf assembleren ? -Ik heb er geen flauw benul van. Neen dus.
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ja. Windows 7 Home Edition.
  9. Ga ik zelf installeren ? - Zie ik graag door webshop gebeuren.
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Neen, gewoon een goede kwaliteit/prijs.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Eventueel zou ik een nieuwe monitor nog aanschaffen (buiten het opgegeven budget)
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Niet echt, het zou wel leuk zijn dat niet teveel lawaai maakt maar is geen must.
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Ik woon in België, maar ik dacht om bij Alternate te bestellen. En deze dan thuis volledig geassembleerd te laten leveren. Tenzij jullie dit geen goed idee vinden? Of een andere optie opgeven.

aangepast door Bartic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alternate is zeker mogelijk, maar Azerty.nl is vaak stukken goedkoper, heb zeer goede ervaringen met beide webwinkels. Zal zo meteen even een samenstelling maken op basis van Azerty.nl, maar als je wilt kunnen we natuurlijk ook een Alternate-variant maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling: Als processor nemen we de i5 3450, geplaatst op een ASRock Z77 Pro3 moederbord. Er is 8GB aan Corsair Vengeance geheugen aanwezig, en een Samsung 830 SSD als opstartschijf. Uiteraard is er ook een harde schijf aanwezig van 2TB. Als videokaart nemen we de HD7850 2GB, redelijke prestaties voor een aardige prijs. Dit alles wordt geplaatst in een Antec ONE behuizing en gevoed door de CX600. Windows, installatie en assemblage is inbegrepen.

Voor het scherm, aan welk beelddiagonaal had je gedacht?

aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.