Ga naar inhoud

Opnieuw installeren

Nils l

Aanbevolen berichten

Ik zou graag men vista terug installeren op mijn laptop. Ik wil eerst alles verwijderen en zelf kiezen hoe ik mijn schijven in deel want nu geeft hij aan dat er 2 schijven van 40GB in zitten, als ik me goed herinner is het 1 grote schijf van 80GB.

Nu zou ik graag weten hoe ik best alles verwijderen.

Moet wel zeggen dat mijn windows niet meer draait en van jullie hier dan een tip heb gekregen om linux te draaien. Heb ik altijd gedaan maar voor bepaalde programma's heb ik toch windows nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Beste, ik heb na lang zoeken eindelijk me cd gevonden xD, alvast bedankt voor de link ik had er over gekeken. Nu voor ik me installatie wil doen zou ik graag weten hoe ik of ik iets speciaals moet doen om me licentie van me windows office te behouden. Ben al eff aan het zoeken geweest maar heb niet iets over gevonden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me 2 grootste parties ge formateert, ik wil de rest ook doen zodat ik begin met een schone pc maar krijg de fout melding: kan de geselecteerde partitie niet formatteren(fout: 0x80004005).

Ik veronderstel dat di een deel van ubuntu.Zou graag ook enkele samen voegen want ik zie dat er sommige maar 357 en 600 mb zijn dus moet ik dan deze partie verwijderen of hoe pak ik dit best aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.