Ga naar inhoud

Presentatieaanpassing voor draagbare computers

Aanbevolen berichten

Beste

Ik heb de voorbije 2 jaar een laptop van merk MSI en serie VR630 met Windows Vista erop.

Nu heb ik het probleem dat ik mijn laptop niet meer kan 'opstarten'.

Windows zelf wordt wel effectief opgestart, maar na het aanmelden, krijg ik een melding:

"Microsoft Client voor presentatieaanpassing voor draagbare computers werkt niet meer.

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Dit venster kan ik dan sluiten, maar dan blijft enkel een grijze achtergrond achter.

Ik kan via CTRL+ALT+DEL nog naar mijn taakbeheer en mijn laptop deftig afsluiten. In mijn taakbeheer staan enkel de volgende processen open:

1. csrss
  2. rundll32
  3. taskeng
  4. taskmgr
  5. winlogon

Iemand die mij kan helpen met mijn probleem?

Alvast bedankt.

Lc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lc,

Welkom op PCH.

Voer eens een clean boot uit en kijk dan na welke service of start up item het probleem veroorzaakt.

Hoe je dit uitvoert, vind je op DEZE pagina van Microsoft duidelijk uitgelegd terug.

aangepast door Jion
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.