Ga naar inhoud

pc start niet op

mia

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een probleem sinds vanochtend.

Als ik mijn pc probeer op te starten gaat hij door totdat hij bij het blauwe welkomsschermpje komt en daarna krijg ik een zwarte scherm en mijn muis te zien! verder zie ik helemaal niets en kan ik ook niets doen1

Ik heb windows 7 home edition,

opstarten in veilige modus doet hij wel!

wie kan mij helpen?

Ik heb al geprobeerd om te herstellen maar dat deed hij niet ik kreeg een melding van dat het niet gelukt is omdat er een foutje is opgetreden..

Alvast bedankt,

Mia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien mogelijk via veilige modus:

Ga naar start -alleprogramma's - bureauaccessoires.

Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kiesvoor uitvoeren alsadministratorom hetopdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en drukenter. (let op de spatie voor de / )

Alls windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodigvervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie dc/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kanom gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resutlaten en een verwijzing naar eenCBS logbestand.

Lukt bovenstaande niet maak dan een systeemherstelschijf en voer opstartherstel uit.

De handleiding hoe je de schijf maakt en opstartherstel moet uitvoeren vindt je in deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.