Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heey iedereen,

Ik speel veel games die je met 2 kan spelen, zoals fifa enz. Helaas had ik maar in controller, dus moest ik er nog eentje hebben. Vandaag ben ik er een gaan halen, en dat is een Trust G(of C ik zie het niet duidelijk)XT 28. (Gamepad). Was makkelijk te installeren, moest je alleen maar in een USB-poort steken en dan alles nog eens checken. Helaas dikke shit nu in FIFA. Ik zal nog heel wat moeten puzzelen, aangezien de besturingen langs geen kanten overeen komen met mijn gamepad die ik al lang had, een Logitech Dual Action. Daarbij geen problemen in FIFA ondervonden. Maar de knoppen die niet overeenkomen, is niet het belangrijkste probleem (na een tijdje zoeken, zou het moeten lukken om alles gelijk te laten lopen, zolang FIFA ervoor kan zorgen, dat m'n spelinstellingen niet voor al m'n controllers zijn, maar dat je voor elke controller een andere spelinstelling kan maken). Maar het grootste probleem is dit, als ik een pas krijg (ja, als ik er al een kan verzenden) dan speelt de speler die de bal krijgt, de bal steeds vooruit. Hij schopt de bal dan 4 a 5 meter vooruit, wat je eigenlijk zelf kan doen door met de rechterjoystick van je gamepad in de richting waarheen je wil, te bewegen. Ik heb al vanalles geprobeerd, instellingen wat verandert, niks verandert. Ook heb ik een paar keer op dat knopje van 'Home' gedrukt. Nu brand er een lampje, maar als ik op home druk, gaat dat uit. Bij mijn logitech, speel ik altijd met dat lampje uit, ik weet dat daardoor m'n besturing wat verandert. Helaas heeft dit ook geen effect op het probleem van de bal vooruit spelen. Ik heb ook op internet opgezocht naar een gelijkaardig probleem, en toen zeiden ze dat je je controller kon kalibreren of de drivers updaten.... Kan iemand me helpen? Als er nog meer uitleg nodig is, geef ik die!!! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen !!!!!! Mvg Jerser

Geplaatst:

Edit: Ik speel nu Need for Speed Hot Pursuit, en daar vind ik geen problemen. Ik moest eerst m'n gamepad configureren, en daar stonden allebij mijn gamepads. Ik kan m'n toetsenbord en m'n 2 gamepads met elkaar combineren enz. Het probleem ligt dus waarschijnlijk bij FIFA... Iemand die weet wat ik moet doen?

Geplaatst:

Hmm, ik merk dat het aan de configuratie ligt, ik ga nog wat moeten zoeken denk ik. Bij PES gaat het iets gemakkelijker gaan denk ik. Maar mss is er toch iemand die de oplossing weet? Anders stuur ik wel eens een mail naar EA.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.