Ga naar inhoud

PC start elke 10 min uit zichzelf op

Gast Leiding

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

mijn computer start elke 10 minuten opnieuw op zonder dat ik een bepaalde actie onderneem. Heeft dit te maken met een virus of ligt dit aan een ontbrekend bestand van windows?

Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

kunt u eens zeggen of u onlags iets op uw pc heeft geinstalleerd (waar u de werking niet zeker van wist)

kijk anders eens de temperaturen in de pc na met speedfan of met Everest.

plaatst daarna de temperaturen en dan kunnen wij kijken of het misschien hier aan te wijten is.

u kunt ook een log aanmaken met hijackthis zodat we eens kunnen kijken of u een virus te pakken heeft.

doe dit in volgorde van boven naar beneden (lijkt me het meest logische in deze volgorde)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je in speedfan naar je temperaturen kijkt, schrijf dan ineens de waarde van je 12V lijn mee over. als die te laag zit kan dat crashes veroorzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had dit ook dat mijn pc altijd vanzelf opstartte.

Heel de pc uit mekaar gehaald en stuk per stuk alles getest.

Wat bleek : het was de voeding.

De reden : bij mij werkt alles op USB - blijkbaar moet ergens een kortsluitingske zijn opgetreden waardoor hij niet meer goed functioneerde.

Nieuwe voeding erin en het was in orde

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.