Ga naar inhoud

probleem met GTX580


Fure

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nja, die videokaart is nog in garantie maar zat er niet standaard in, het is een upgrade. Ik zou zeker moeten weten dat de kaart problemen heeft. Voorlopig geen BSOD's meer en gamen blijgft gaan, maar toch raar dat de burn-in testen niet gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig geen BSOD's meer en gamen blijgft gaan

Zoveelste beter.

Dat burn-in testen niet gaat is eigenlijk van geen belang als de videokaart maar werkt.

Misschien ben je vergeten met de rechtermuisknop op burn-in testen en dan run as administrator te klikken.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Spijtig genoeg vandaag weer een BSOD tijdens het gamen:

On Wed 15/08/2012 15:14:00 GMT your computer crashed

crash dump file: C:\Windows\Minidump\081512-8018-01.dmp

This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x4B09CC)

Bugcheck code: 0x124 (0x0, 0xFFFFFA800602D8F8, 0x0, 0x0)

Error: WHEA_UNCORRECTABLE_ERROR

file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe

product: Microsoft® Windows® Operating System

company: Microsoft Corporation

description: NT Kernel & System

Bug check description: This bug check indicates that a fatal hardware error has occurred. This bug check uses the error data that is provided by the Windows Hardware Error Architecture (WHEA).

This is likely to be caused by a hardware problem problem. This problem might be caused by a thermal issue.

The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver which cannot be identified at this time.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zaterdag heb ik er eens een andere (8800GTX) kaart ingestoken en de stress test loopt zonder problemen op de zwaarste instelling. Voor mij toch een indicatie dat er een probleem is met mijn videokaart.

Ik heb ze binnengestoken in de winkel waar ze de kaart gingen testen en indien nodig gingen terugsturen naar Gainward.

Kan wel 2-3 weken duren... :hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gisteren hadden ze nog niets vernomen van Gainward.

Ze gingen nog eens contact opnemen en indien nog geen nieuws mocht ik achter een nieuwe kaart gaan.

Vandaag hebben ze blijkbaar wel nieuws, er is een defect dat valt te herstellen.

Gainward wacht achter een component kan nog 1,5 week duren. :hmpf:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.