Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1,5 week is toch vrij lang.

Hopelijk dat dan het probleem opglost is.

Ja zeg wel.

Gisteren gaven ze mij nog de goeie hoop om achter een nieuwe kaart te mogen gaan en vandaag laten ze weten dat ik nog 1,5 week mag wachten...

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik heb Gainward zelf eens gecontacteerd en die hebben mijn kaart vandaag nog maar ontvangen en moeten ze nog testen.

Nogal tegenstrijdige berichten. :hmmmm:

Geplaatst:

Bon, Gainward heeft vandaag gereageerd en ze hebben laten weten dat ze geen problemen ondervinden. :thumpdown:

Wel willen ze de kaart ruilen voor een ander van hetzelfde model, maar dat zal dan ook geen nieuwe zijn want dit model is al uit productie.

Ik veronderstel dat dit dan ook een rma zal geweest zijn.

Ik weet niet goed wat ik hiermee moet aanvangen?

Geplaatst:
Bon, Gainward heeft vandaag gereageerd en ze hebben laten weten dat ze geen problemen ondervinden. :thumpdown:

Wel willen ze de kaart ruilen voor een ander van hetzelfde model, maar dat zal dan ook geen nieuwe zijn want dit model is al uit productie.

Ik veronderstel dat dit dan ook een rma zal geweest zijn.

Ik weet niet goed wat ik hiermee moet aanvangen?

Ik heb nog geprobeerd een ander nieuw model van dezelfde prijs te verkrijgen maar dat wouden ze niet doen.

Ze gaan een extra geteste GTX580 opsturen ter vervanging.

Geplaatst:

Ik ben akkoord gegaan, ik was anders wel tevereden over die kaart.

Mijn garantie loopt toch ook gewoon door.

Waarschijnlijk tegen eind deze week zou die kaart bij de shop moeten zijn.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.