Ga naar inhoud

[OPGELOST] activatiecode van Vista

aarondk1

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe pc met Vista Ultimate, maar er is iets mis.

Ik heb namelijk vista Ultimate maar deze is nog niet geactiveerd.

Ik heb nog 26 dagen om te activeren, je denkt dus gewoon code invoeren.

Maar daar ligt het probleem, er komt te staan dat die code niet geschikt is voor de huidige versie van Vista en dat ik een upgrade moet uitvoeren.

Weet er iemand raad,

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je toevallig een acer? Daar is iets misgelopen bij sommige vista installaties.

De hotfix van microsoft staat hier; You may be prompted to activate Windows Vista on a computer on which Windows Vista was already activated by a Volume License or OEM installation

als dat niet lukt gewoon naar MS bellen & de situatie uitleggen, t zijn best vriendelijke mensen daar. Ze zullen je wel vooruit helpen (de nummer kan je normaal daar ergens vinden als je voor telefonische activatie kiest).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb geen Acer, ik heb hem zelf in elkaar gestoken.

Ik zal het probleem uitleggen:

Ik heb bij de winkel gebraagd of ze Vista er willen opzetten, dat hebben ze gedaan.

Maar als ik de pc opstart komt er Vista Home Premium terwijl het Ultimate moet zijn.

Dus ik kijk eens bij configuratiescherm en er staat nog 26 dagen proef.

ik typ mijn code maar dan komt er te staan dat ik Vista moet upgraden naar Ultimate om die code te kunnen gebruiken.

Mijn vraag is nu hoe doe ik dat?

Alvast bedankt!

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou hem terug binnen zetten bij die pc winkel.

duidelijk dat ze niet gedaan hebben wat je vroeg van ze !

over de vraag zelf.

dat upgraden naar ultimate moet inderdaad, maar dat moeten ze inde winkel doen dan aangezien hun er de verkeerde versie op hebben gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik heb de CD enzo nog...

Ik zal maar naar de winkel gaan, als iemand nog ideeen heeft.

Ik had het beter zelf gedaan dat zou niet zoveel problemen geven.

Maar wat ik niet snap is dat er wel een productcode is gegeven maar niet de mijne....:bawling:

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.