Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op welke manier bekijk jij je Hotmail ?...online via een browser (zo ja: welke ?...) of via een e-mailprogramma zoals Outlook of Windows Live Mail ?...

Geplaatst:

Breng je Internet Explorer eens terug naar zijn standaardinstellingen:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Geplaatst:

Krijg je een foutmelding ?...zo ja: kan je er dan met het knipprogramma (klik er op) een afbeelding van maken en die in een volgend bericht hier op het forum plaatsen (klik er op)?...

Zijn er recent instellingen in je anti-virus of firewall aangepast ?...

Geplaatst:

Je hebt het in post 1 over een png-bijlage...dit is echter geen png, maar een lnk...:dong:

Feit dat die wordt geblokkeerd is normaal, neem deze info op Microsoft Answers eens door.

Geplaatst:

OK, tot hier toe ben ik mee. Alleen begrijp ik van zo'n technische uitleg niet veel.

Kan ik iets doen om dit te deblokkeren?

Als ik met de rechtermuisknop de eigenschappen van de bijlage open geeft hij PNG-bestanden aan. Vandaar dat ik het waarschijnlijk verwar.

Geplaatst:

Je kan aan de verzender vragen of hij de bijlage wil comprimeren, dan wordt het een .zip...hij kan ze eventueel ook uploaden (bijvoorbeeld op deze site) en je dan een mail sturen met de link naar de upload.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.