Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De schijf is een WD My Passport en als ik die aansloot op de computer duurt het soms wel even voordat de schijf echt verbonden is en het scherm verschijnt. Alleen sinds gisteren verschijnt het scherm helemaal niet meer. Gisteren hoorde ik de schijf nog draaien en daarna stil worden. Vandaag draait die ook niet meer.

Wat kan ik doen?

P.S.: De schijf wordt niet gevonden in schijfbeheer. En ik ben er vrij zeker van dat het NTFS is.

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Is je kabel kapot?

Gebruik je een kabel langer dan 40cm?

Gebruik je de schijf op een USB hub?

Als je op deze 3 vragen nee beantwoordt is de kans groot dat de schijf defect is.

Geplaatst:

Dat de schijf defect is dat had ik al door. Maar ik zou graag weten wat ik er kan aan doen. En er staat nog een gelijkaardig topic hier op het forum, waar ik gevraagd heb of die oplossing (software installeren) ook voor mij zou helpen.

Geplaatst:

Schijf defect, dat kan de USB controller zijn of de motor driver IC. Ik ken iemand die werkt in het bedrijf van deze chips.

foto van een defecte motor driver IC:

post-35754-1417705006,5562_thumb.jpg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.