Ga naar inhoud

Nginx-meldingen


Aanbevolen berichten

"Proxy laden" lijkt me niet meteen een probleem om van wakker te liggen. Twee mogelijkheden : een virusprobleem (maar dat hebben we ten gronde al uitgezocht en zou zeker de oorzaak niet mogen zijn) of inderdaad een probleem met de internetverbinding zelf. Blijkbaar heb je daar - nu en in het verleden - dus wel eens meer problemen mee :dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

HijackThis en AdwCleaner mag je manueel verwijderen.

Verwijder Combofix: Start -> Uitvoeren/Zoekopdracht en typ: ComboFix /Uninstall

Dit zal Combofix verwijderen + gerelateerde mappen en bestanden, herstelt de klokinstellingen opnieuw, verbergt de bestandsextensies, gaat verborgen bestanden en systeembestanden terug verbergen en maakt een nieuw herstelpunt.

Indien aanwezig mag je de map C:\Qoobox manueel verwijderen.

Download CCleaner.

Klik op “Download Latest Version” en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Het is aangewezen om de bestaande herstelpunten te verwijderen (daar zitten besmette herstelpunten tussen die je eventueel zou kunnen terugzetten). In Windows 7

  • via Start -> Configuratiescherm -> Systeem & Beveiliging -> Systeem -> Systeembeveiliging -> schakel nu systeemherstel uit door de gewenste schijf te selecteren en op "configureren" te klikken.
  • Klik nu op "verwijderen" om alle herstelpunten te verwijderen.
  • Klik op "Toepassen" en "OK".
  • Herstart nu de PC.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is, mag je hieronder op "markeer als opgelost" tokkelen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het internet is weer hartstikke traag... Dit is echt niet normaal volgens mij. Als ik soms naar een website ga dan blijft hij soms op dezelfde pagina. Als u niets meer weet misschien even langs Internet & Netwerk?

Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het internet is weer hartstikke traag... Dit is echt niet normaal volgens mij. Als ik soms naar een website ga dan blijft hij soms op dezelfde pagina. Als u niets meer weet misschien even langs Internet & Netwerk?
Geen probleem ... probeer het daar maar even. Verwijs wel naar dit topic, zodat de hele reutemeteut i.v.m. malware niet herhaald moet worden ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.