Ga naar inhoud

php website laten draaien op de pc offline

jan60

Aanbevolen berichten

hoi,

ik ben nieuw hier en stel me even voor, ik heet jan en ben 64, mijn hobby is toch veel met de pc bezig o.a redelijk op de hoogte met access en met html , ben pas een beetje begonnen php te begrijpen en heb een website hierin gemaakt.

mijn vraag is over php. als je html gebruikt kan je dit uittesten offline met php werkt dit iets anders ik heb een prgtje op mijn een stick dat heet usbserver. als ik dit nu start krijg ik een scherm met rootdir apache, locaalhost, phpmyadmin. ik kan nu wel mijn index.php pagina openen offline om te zien of het werkt maar op deze pagina staat een menu dat naar onderliggende paginas verwijst maar dat menu geeft hij niet weer. in de hoofdmap staat de index.php en de uit het menu aangestuurde php paginas. in de subdirs css - fotos - img- include- js -staat de rest van de website dit werkt wel online maar niet offline.

wat doe ik fout iemand enig idee.

vr gr jan

aangepast door jan60
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.