Ga naar inhoud

Router instellen

Aanbevolen berichten

Hey,

ik heb op aanraden van deze site een router gekocht, de NETGEAR WNXR2000, alles ingestelt, maar hoe stel ik nu de verbinding in, want ik heb nu een 2 wifi netwerken, mn oude, en een nieuwe naam die de router uitstraalt... Dat heb ik zo ingesteld, waardoor ik verder bereik heb, dus ik kan nu bijvoorbeeld op mn Ipad die nieuwe verbinding ontvangen en dan zie je ook een V tje, dus het zou moeten werken, maar dan ga ik naar internet en dan laad ie zo'n pagina niet! dus hij bereikt het wel, maar ik kan niet interneten, op het machintje zelf branden de volgende lichtjes:

groen lichtje bij aan symbool, blauw lichtje op wifi symbooltje zo'n paaltje met straling er om heen, en dan ethernet ingang 4, dat is een kabel die er inzit van de adapter ?!?! en dan nog een knopje helemaal onderaan die brandt ook groen licht!

wat moet ik doen om er ook mee te kunnen internetten??

alvast heel erg bedankt,

Storm

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.