Ga naar inhoud

gaming computer

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen

ik ben van plan om een gaming pc te bouwen maar heb geen idee hoe ik die computer moet samen stellen.

daarom vraag ik aan jullie hulp voor het samenstellen

ik weet ook niet waar (op welke website) ik die spullen kan kopen. als het kan een Belgische website want ik woon daar ,dat is makelijker. maar nederlands mag ook.

mijn budjet is ook niet hoog ik heb maar zo een 600-800 euro dus gelieve daar rekening me te houden ;)

ik wil een intel prosesor omdat ik daar wat ervaring mee heb voor de rest mogen jullie kiezen

jullie hoeven alleen maar de computer samen te stellen de muis en toetsen bord en het scherm zal ik wel voor regelen en windows 7 heb ik ook al.

ik wil met deze computer goede kwaliteit games spelen op de beste settings Bv gta V binnen kort en Call of duty en battle field ...

alvast bedankt grrt Arne

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - voor te gamen
  2. Wat is mijn budget ? 800 euro
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - samenstelling
  4. Ga ik overklokken ? - nee
  5. Ga ik later upgraden ? ja waarschijnlijk
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - ik wil gewoon goed kunnen gamen
  7. Ga ik zelf assembleren ? - zelf assembleren ja
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - ik,heb window7 al
  9. Ga ik zelf installeren ? - ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - een intel processor
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - nee heel het budget gaat naar de computer
  12. Heb ik specifieke wensen ? - nee maakt niet uit of hij veel lawaai maakt natuurlijk wil ik nog wel de boksen kunnen horen :)
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- ik woon in belgie en kan online bestellen , een web winkel die vertrouwd is en goedkoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Samenstelling:

Als processor nemen we de Intel Core i5 3470 (Ivy Bridge), samen met 8GB aan Corsair Vengeance geheugen op een Gigabyte Z77-D3H moederbord. Heb gekozen voor de standaardkoeler van Intel, aangezien ik met deze samenstelling al iets boven je budget zit.

De grafische kaart wordt de HD 7850 2GB Royal-editie van Club3D, een snelle kaart dat zeker geschikt is voor het normale gamewerk. Een snelle 2TB harde schijf van Seagate wordt geïnstalleerd. Wegens het budget heb ik helaas niet kunnen kiezen voor een SSD.

Verder is er natuurlijk een DVD-brander aanwezig, alles wordt gevoed door de Corsair CX600 V2 en wordt gestoken in een Antec ONE behuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.