Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zoek een deftig (liefst freeware) programma om een back up te kunnen maken van mijn bestanden, heb een externe WD320gb gekocht hiervoor, maar de eerste maal heb ik gewoon alle bestanden met over te slepen naar de extrene gezet, nu wil ik natuurlijk de bestanden die er op de vaste interne schijf zijn bij gekomen, ook opzetten kwestie van mijn back up, up to date te houden, natuurlijk zie ik het bos door de bomen niet meer, want zou iedere folder moeten gaan open doen om te zien wat er moet overgezet worden, iemand goed advies hier? Ik zoek geen programma zoals Norton ghost om te back uppen want ik wil alleen mijn file's back uppen en niet het besturingssyteem.

Mvg

Ruud

Geplaatst:

Dit is een programma dat je gekozen bestanden back-upt(of hoe vervoeg je dat?).

Met welk besturingsysteem werk je, want dit werkt niet op Vista.

en et is gratis ook dus ik zou het eens proberen.

Geplaatst:
Dit is een programma dat je gekozen bestanden back-upt(of hoe vervoeg je dat?).

Met welk besturingsysteem werk je, want dit werkt niet op Vista.

en et is gratis ook dus ik zou het eens proberen.

Ik gebruik XP Pro

Geplaatst:

Oké, ik zal het even uitleggen.

Heb je het programma al opgestart?

Dan klik je links vanboven op groene plus.

Er opent zich een Venster waar je het project een naam kan geven bv. back-up afbeeldingen.

Dan ga je naar het tablad "back-up type" en selecteer simple copy.

Ga dan naar het tablad "source" en zoek de map die je wilt back-uppen.

Wees zeker dat je het vinkje eronder hebt aangeklikt.

Ga nu naar het tablad "Destination" en zoek een plaats waar je die gekozen map wilt kopieren.

Klik dan op oké en nu op run.

normaal zou alles nu worden geback-upt!

ik hoop dat je er wat mee bent...

Grtz

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.