Ga naar inhoud

Pc geformateerd geen internet

Gast erhbst

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs mijn laptop geformateerd windows 7 ultimate maar na het formateren heb ik geen internet meer, ik mis de drivers maar op de site van de fabrikant staan ze niet heb ze al een mail gestuurd. weet iemand anders raad hoe ik het anders kan oplossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is een exper e5128 het is niet helemaal van mij maar een kennis uit het buitenaldn is hier op bezoek en vroeg om raad.

een 32 bit zit erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet de beroemdste fabrikant Exper het is beschreven in het turks maar de driver voor het laptop die ik zoek staat er niet bij je kon het aangeven als de drivers die je zoekt niet aanwezig zijn heb ik gedaan maar tot nu toe nog geen reactie ik hoopte op een andere manier om het op te lossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht het niet lukken om de website in het Engels weer te geven, dan gaan we het anders proberen.

Ga via Start naar Uitvoeren en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.