Ga naar inhoud

Probleem met Java update

Aanbevolen berichten

Hi, Recent heb ik de laatste Java versie 7 Updat 5 geïnstalleerd. Ik gebruik Google Chrome in Windows XP voor mijn spellen. Maar de Java plugin is helemaal verdwenen uit de lijst met plugins. In "Software" staat dat het wel geïnstalleerd is (met offline installatie, want de normale installatie werkte niet) Maar ik kan in Java control panel de Java plugin niet aktiveren want dan krijg ik een foutmelding dat Windows ssvagent.exe niet kan vinden. Dit bestand is wel normaal geïnstalleerd in C:\Program Files\Java\7u5\bin\....... maar blijkbaar herkent Windows het toch niet. Ik heb het bestandje ook gekopïeerd naar de map C:\Windows\sytem 32 maar ook dat haalt niets uit.

Wat moet er gebeuren dat Windows het bestandje ssvagent.exe herkent zodat de Java plugin geaktiveerd kan worden? ? ?

Zonnetje60

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Probeer eens om java opnieuw te installeren.

Download Java Runtime Environment (JRE) 7 Update 05.

• Scroll omlaag naar : "Java Platform Standard Edition".
  • Klik op de "Download JRE" knop aan de rechterkant.
  • Selecteer "Accept License Agreement"
  • Klik op de jre-7u5-windows-i586.exe link en bewaar het naar je Bureaublad.
  • Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
  • Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software of Start > Configuratiescherm > Programma's en onderdelen (bij Vista) en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
  • Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
  • Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
  • Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
  • Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
  • Dubbelklik vervolgens op jre-7u5-windows-i586.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.