Ga naar inhoud

Range extender

Krammie

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de helpdesk van Netgear. Door een paar instellingen in de Netgear WNDR3700 aan te passen kan ik nu ook met de extender de printer benaderen. De twee HD's blijken niet met de extender geopend kunnen te worden omdat deze geen Readyshare heeft. Als ik ook de Eminet ( Mediaplayer wil kunnen openen dan moet ik dit in de Mediaplayer aangeven. De WNDR3700 en de extender blijken twee apparte netwerken te zijn die niet gekoppeld kunnen worden als de helpdesk medewerker van Netgear. De extender doet verder wel wat hij doen moet en dat is het bereik vergroten zodat ik nu ook in de tuin goed kan internetten. Mocht je nog aanvullingen hebben of een opmerking op de reactie van de helpdesk medewerker dan hoor ik dit graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel WNDR3700 maar niet als active router maar als sub-router.

De range extender heb ik eveneens maar die is niet verbonden met WNDR3700 maar op een ander range extender die op zijn beurt weer verbinding maak met de access-point en die zijn beurt weer verbonden is met de hoofdrouter.

Ik kan alleen maar zeggen dat de range extender van netgear alles kan bereiken wat in het netwerk aanwezig is.

Over de externe harddisk aan WNDR3700 kan ik niet oordelen omdat er geen externe harddisk aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het getest met usb-stick en dus geen externe harddisk maar in principe maakt het niks uit.

Ik kan de usb-stick vanuit alle netwerk bereiken.

Ook als ik via externe Range extender van netgear wilt bereiken is dat geen probleem.

Nu zie ik dat je een ander versie van range extender WN3000RP hebt dan de mijne WN2000RPT dat in de handleiding ook staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.