Ga naar inhoud

Traag internet nieuwe Laptop

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds twee dagen een nieuwe Laptop, omdat mijn vorige het heeft begeven. Het gaat om een HP Pavilion g6-1320ed. De Laptop werkt in principe naar behoren, alleen is mijn internet extreem traag in vergelijking met mijn vorige laptop (Sony Vaio VGN-NW21EF/S). Waar ik met downloaden normaal snelheden haal tussen de 3,5 / 4 mb p/s kom ik nu nauwelijks boven de 350 kb uit. Ook als ik als ik een nieuwe pagina open of filmpjes op youtube wil bekijken, dan moet de laptop continu tussentijds laden. Dit heb ik met mijn vorige laptop nooit gehad.

Ik heb overal op internet gezocht waar het aan zou kunnen liggen. Het is een compleet nieuwe laptop, dus spyware etc lijkt me uitgesloten. Daarnaast heb ik nieuwe drivers geinstalleerd voor de wireless netwerk kaart (Ralink RT5390 802.11b/g/n WiFi Adapter) en alle instellingen geprobeerd, maar niets lijkt te werken. Het internet staat vol met topics over traag internet in combinatie met Windows 7, maar nergens staat een oplossing bij die werkt en niet onbelangrijk, ook door een computer-noob als ik kan worden uitgevoerd.

Ik heb geen idee wat ik nu nog zou kunnen proberen, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.