Ga naar inhoud

PROBLEEM msi laptop

Aanbevolen berichten

ik wou mijn msi laptop verkoop klaarmaken dus ik probeerde maar wat uit en ik heb het verprutst ik had zo een beetje zitten zoeken hoe ik mijn laptop kon formatteren en toen ik mijn laptop terug opstarten zag ik daar zo staan press f8 voor ... het kon ook iets anders zijn en ik druk daarop en toen was dat zo een menu je weet wel in zo een zwart beeld waar zo een paar opties staan en daar had ik gedrukt op computer terug naar fabriek instellingen doen of zo iets ik weet niet meer precies maar in ieder geval er stond dus zo: weet u zeker dat u dit wil al de gegevens worden gewist... en ik druk ja (ik heb toch een backup) en toen was die mijn bestanden aan het verwijderen en daarna was er een balk waar stond herstellen van systeem en dat heeft heel de nacht aangestaan omdat het zolang duurde maar toen ik wakker werd was die nog bezeig toen heb ik hem afgesloten en terug aangedaan en toen stond die balk er weer maar het duurde toen maar een kwartier en nu telkens als ik hem opstar staat er dat menuutje wat zegt opstart herstel of windows herstel ik heb toen op opstart herstel gedrukt en daar stond selecteer een land en... zo verder en toen die begon te herstellen zij die start het systeem opnieuw op oke dat deed ik maar dat blijft komen en ik moest heel de tijd opnieuw opstarten en toen zij die dat het mislukt was ik heb het nog vaak geprobeert maar het werkt niet en toen bij het opstarten klikte ik op windows herstel en toen kon ik een nieuwe profiel maken maar bij het opstarten vraag de laptop heel de tijd opnieuw windows herstel of opstart herstel wat moet ik doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan een opstartherstel met behulp van een herstelschijf uitvoeren: neem dit topic grondig door, download en brand de juiste herstelschijf...start op vanop je herstelschijf en probeer een opstartherstel uit te voeren.

Wanneer het bij de eerste poging niet lukt mag je meerdere pogingen ondernemen.

Belangrijk is ook dat je bootvolgorde in je bios aangepast is om dit uit te kunnen voeren, zie topic uit de link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.