Ga naar inhoud

Raad voor aankoop laptop

Aanbevolen berichten

Dag

Ik ben opzoek naar een nieuwe degelijke laptop voor mijn studies informatica. Ik heb 2 laptops binnen mijn prijsklasse van €850 gevonden nl.

ASUS K75VM-T2117V-BE bij Vanden Borre: Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

en

MEDIONshop België: MEDION® AKOYA® P6815 laptop

Ik game ook wel regelmatig en aangezien ze allebei voor mijn studies sterk genoeg zijn, dus hangt de beslissende keuze van de game performance en buildquality af.

Wat raden jullie aan? Of hebben jullie nog een ander voorstel binnen die prijsklasse

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

De videokaart is inderdaad beter bij de Medion, Maar de processor is hetzelfde bij de Asus en de Medion. Bijde hebben ook 2 USB 3.0 ingangen.

De verschillen tussen de 2 laptops zijn:

Medion

Betere videokaart de GT650M t.o.v. de GT630M bij de Asus

Asus

Groter scherm

Betere resolutie van scherm

Stevigere behuizing

+ Ik kan hem in een echte winkel gaan halen, wat mij altijd veiliger lijkt dan online bestellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan hem in een echte winkel gaan halen, wat mij altijd veiliger lijkt dan online bestellen

Het is een pluspunt om rechtstreeks bij een winkel te kunnen kopen mits ze ook in staat zijn te repareren zodat je uw laptop niet telkens moet opsturen als er iets mis is.

Een grote scherm is wel een nadeel bij meenemen doch mijn dochter wilt geen 15 inch omdat ze gewoon is met 17 inch te werken. Dus haar nieuwe laptop is net zoals de oude een 17 inch en het is een Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.