Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij het afsluiten van Safari, klikte ik voordat ik op "Stop Safari" klikte altijd eerst: "cachebestanden verwijderen" aan. Nu blijkt dat aan-klik-zinnetje plots verdwenen in het menu onder Safari. Waar is dat naar toe? Maar vooral: hoe krijg ik dat zinnetje er terug in, zodat ik het opnieuw kan gebruiken/aanklikken. Dank voor elke reactie!

Geplaatst:

Ik ben geen Apple- of Safarigebruiker maar volgens de info die ik hier vind zou je de cachebestanden kunnen verwijderen via Control + Alt + E en dan op ‘Verwijder’ te klikken.

Geplaatst:

Heb ondertussen begrepen dat ik dat specifieke zinnetje onder 'Safari' dat mysterieus verdwenen is niet meer terugkrijg en dus via een andere weg de caches moet verwijderen, wat ik momenteel ook doe. Vermits niemand kan helpen om het terug op DIE plaats te krijgen, sluit ik deze vraag maar af... dank aan allen die reageerden. :top: mvg, Patsy

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.