Ga naar inhoud

On line slide show gezocht

carambole

Aanbevolen berichten

:hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2::hmmmm2:xD

Slideshow Creator Gui is dan weer MS(gsm video en allerlei fotobestanden).Linux kan niks zelf.Alles moet je erin lepelen.Het wordt tijd voor W7.

Zojuist een search gedaan bij Ubuntu.nl.OpenShot vond ik,is geïstalleerd via de terminal.

Ziet er veelbelovend uit,neemt de gsm-clips binnen.Als dat niet lukt dan sluit ik het Linux tijdperk.

aangepast door carambole
Op de valreep
Link naar reactie
Delen op andere sites

:stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::stupid::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Ik geef het op.In september heb ik een laptop 4 ram met dock.W7.Nog wat informatica volgen zal ook wat helpen,kotsbeu.:beer:

Wat een gepros.Ik had dat ook bij XP en die free downloads.Geef een beetje geld uit en dan werkt het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ipmp(x) MPEG-4 - Wikipedia zorgt voor compressie en beveiliging.Patenten en codecs zijn er velerlei.

Ik heb al een waslijst geprobeerd en verwijderd.Xubuntu is nu stuk,door cwap(1) of een videocodecs die in Terminal heeft gewroet.

BEWERKING;

Ubuntu draai ik nu.1 Positief kantje,mijn cijfers werken terug met Caps Lock.

500 ram is te licht,je hebt dan 2 branders.Branden op dvd is nog niet gelukt.Slide(mpeg2) staat veilig op stick.Ik stop met deze onzin .Half september heb ik een laptop (occas,4gb ram) met dock.W7 geniet mijn voorkeur.Voordeel is dat ik daar les voor heb,geen geavontuur meer.

aangepast door carambole
Onmogelijkheid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.