Ga naar inhoud

blue screen en nu geen goed functionerend toetsenbord meer


Sabrien

Aanbevolen berichten

Ik heb volgende probleem gisteravond kreeg ik een bluescreen met onderstaande melding:

Probleemhandtekening:

Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:

BCCode: d1

BCP1: 00000030

BCP2: 00000002

BCP3: 00000000

BCP4: 908658A5

OS Version: 6_1_7601

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:

C:\Windows\Minidump\073112-28360-01.dmp

C:\Users\Sony\AppData\Local\Temp\WER-39983-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:

Windows 7 Privacyverklaring - Microsoft Windows

Nu doet mijn laptop het wel alleen toetsenbord functioneerd niet goed bijv i=5 en k=2

De laptop heeft afgelopen weken al paar x kuren gehad, zo heeft het toetsenbord al eerder niet gewerkt maar was dit na 2 of 3 dagen opeens spontaan weer over.....ook wordt hij erg warm laatste tijd en als ik hem van de oplader haal en op accu wil draaien is hij binnen 5 tot 10min leeg terwijl hij dan wel in begin aangeeft dat accu 100% is opgeladen. Nu heeft mijn zoontje de laptop maand of 2 geleden laten vallen of erop gestaan dat weet ik niet precies in ieder geval toen ik hem opende zat er een barst(je) in scherm onder en boven maar verder functioneerde hij nog prima, dus weet niet of dit er ook iets mee te maken kan hebben?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor jullie tips cq hulp.

Groetjes Sabrina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en Minidumps (.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver
  • de 4 parameters

Als je meerdere .dmp bestanden hebt, geef dan bovenstaande informatie voor de laatste 5. Zet er in dit geval ook de datum en tijd van de crash bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.