Ga naar inhoud

Laptop blokkeert tijdens gamen, streamen, ... (MSI VR705)


climaxje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Momenteel heb ik 3x kunne game (20-30min per spel) zonder laptop die blokkeert.

Computer heeft nog enkele updates gedaan + heb het spel van D naar C geplaatst + heb mijn wisselbestand verhoogt naar het aantal MB dat mijn computer aanbeveelt...

Merk nu wel dat mijn computer veel sneller werkt. Hopelijk is hiermee het probleem opgelost maar ik sluit het nog niet uit.

Zal die scan sowieso nog uitvoeren vanavond ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scan was in orde.

Gisteravond blokkeerde pc opnieuw tijdens het gamen. Had iets meer lagg ook (lag misschien aan internet maar denk van niet).

Edit: blokkeerde vanochtend opnieuw tijdens het gamen, zal later eens proberen in een koelere kamer te gamen want het is hier toch wat warmer... zit dicht bij het raam waar zon vlak op zit :P

aangepast door climaxje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werd al eerder gevraagd. Ik heb een kabel op kot en daar heb ik hetzelfde probleem. Heb me vanmiddag in een koelere ruimte gezet net naast de router en daar kon ik een uur lang spelen zonder te blokkeren. Zal meteen nog eens proberen. De kabel heb ik nog niet getest thuis maar zal dit maar testen als het opnieuw zou blokkeren in deze ruimte.

Edit: tijd om de kabel maar te testen, blokkeerde net opnieuw.

aangepast door climaxje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop blokkeerde net opnieuw tijdens gamen nu met kabel ipv draadloos internet.

Net het rebooten nam ik deze speccy:

http://speccy.piriform.com/results/0oBXMRjJiWbJRKGdumCVhs2

Heb gelezen op forum van het spel dat meerdere mensen dit hebben en dat het enkel van hun voorkomt bij league of legends en niemand die weet hoe het op te lossen. Maar bij mij komt dit niet enkel voor bij league of legends maar ook bij andere games en bij het streamen. (ook games op facebook zoals angry birds die normaal niet veel vergen toch?)

edit: Dit is een speccy na iets van 10 minuutjes gamen, wou niet veel langer doen omdat anders weer ging blokkeren wss: http://speccy.piriform.com/results/2ffT4bdglME2bOP1SPYhUYt

aangepast door climaxje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je alle updates geïnstalleerd via Windows Update ?...ga eens via Start --> Configuratiescherm --> Systeem en beveiliging --> Windows Update.

Klik aan de linkerkant van het scherm op Naar updates zoeken, download en probeer de updates te installeren.

oh, en na het gebruik van kabel werkt het draadloos niet meer... computer geeft wel verbinding aan maar kan niet meer op internet :P wat kan ik hieraan doen? :)

Je kan een herstelpunt terugzetten, je kan afwachten of er een driver-update wordt aangeboden via Windows Updata, of ke kan hier de recentste drivers voor je wifi downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.