Ga naar inhoud

Laptop blokkeert tijdens gamen, streamen, ... (MSI VR705)


climaxje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, heb net zelfs een grote gedaan. Had gezien dat ik nog service pack 1 had en net naar service pack 2 upgegraded.

Edit: nu net na die installatie gezocht naar nieuwe updates en volop bezig met deze te installeren ;)

Edit2: alle updates geïnstalleerd, probleem is er nog altijd. Kan toch bijna niet anders meer zijn dan een fout in men laptop zelf?

aangepast door climaxje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad...we hebben alle mogelijke pistes van A tot Z doorlopen en dat heeft helaas niet tot een concrete oplossing geleid...:dong:

Een bezoek aan een PC-hersteller is dan ook het enige wat je nog kan ondernemen...

Laatste suggestie nog: heb je verschil in gedrag wanneer je werkt op batterij of op zuivere netspanning (dus zonder batterij in je laptop maar enkel op de adapter) ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal dit eens testen en zo snel mogelijk laten weten :)

of zou dit hier iets mee te maken hebben? http://i47.tinypic.com/3582c85.jpg

Edit: ondertussen getest zonder batterij, en blokkeert nog altijd. Kon ditmaal wel wat langer gamen vooraleer het blokkeerde. Er zal wss iets kapot zijn aan laptop of mss heeft de oververhitting van een onderdeel er toch iets mee te maken. Ik zal mijn laptop na de herexamens eens naar een herstelpunt brengen. Zal wss men laptop een eindje kwijt zijn en heb hem nodig deze herexamens ;)

aangepast door climaxje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo climaxje,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.