Ga naar inhoud

Vreemde bestanden in AppData/Roaming en Nginx is terug

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Eerst nog even wat anders proberen. Verwijder de huidige versie van Combofix eerst eens via Combofix /Uninstall. Download daarna opnieuw Combofix. Start dan de PC op in "veilige modus". Laat Combofix scannen. Indien Comodo weer opmerkingen maakt, klik je die gewoon door. Staat Combofix een tijdje stil, laat dit dan zo. Bij een eerste run kan dit behoorlijk lang duren. Tijdens deze pauze mag je geen andere zaken uitvoeren op de PC. Misschien is het daarom handiger om deze actie uit te voeren gedurende de nacht ... dan is er tijd voldoende en is je PC niet echt "buiten gebruik".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Combofix gerund. Ben wel vergeten opnieuw te downloaden. Ik runde Combofix in de veilige modus. Comodo deed niet lastig, maar toen ik de pc herstartte, deed ik voor de zekerheid weer in veilige modus. Toen kreeg ik geen Combofix scherm. Opnieuw opgestart, ditmaal in gewone modus. Combofix scherm verscheen, en verdween. En verscheen, en verdween. Volgens mij startte Combofix steeds opnieuw op. Niet goed volgens mij. Heb wel een log kunnen vinden. Maar daar staat niet de gewone dingen in die je normaal ziet. Heb het flikkerende scherm weten weg te krijgen via systeemherstel naar de installatie van HiJackThis. Hierbij dan toch maar de log van Combofix, maar het is waarschijnlijk toch nutteloos. (Dit is alles wat erin stond.)

ComboFix 12-07-31.05 - Admin 07-08-2012 16:37:25.5.2 - x64 MINIMAL

Microsoft Windows 7 Home Premium 6.1.7601.1.1252.31.1043.18.4092.2798 [GMT 2:00]

Gestart vanuit: C:\Users\Erik\Desktop\ComboFix.exe

AV: AVG Anti-Virus Free Edition 2012 *Enabled/Updated* {5A2746B1-DEE9-F85A-FBCD-ADB11639C5F0}

FW: COMODO Firewall *Enabled* {7DB03214-694B-060B-1600-BD4715C36DBB}

SP: AVG Anti-Virus Free Edition 2012 *Enabled/Updated* {E146A755-F8D3-F7D4-C17D-96C36DBE8F4D}

SP: COMODO Defense+ *Enabled/Updated* {FEEA52D5-051E-08DD-07EF-2F009097607D}

SP: Windows Defender *Disabled/Outdated* {D68DDC3A-831F-4fae-9E44-DA132C1ACF46}

* Nieuw herstelpunt werd aangemaakt

Heb AVG en Comodo trouwens niet kunnen uitschakelen in veilige modus.

aangepast door Erikm
Iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad een minimaal onderdeel van het log van Combofix. Verwijder toch eens de bestaande versie van Combofix (zoals eerder aangegeven) en download een nieuwe. Je mag eerst in normale (en mocht dit niet lukken in "veilige") modus scannen, zonder rekening te houden met een mekkerende Comodo of opmerkingen daarover. En dan maar weer bekijken of daarna een volledig logje wél gelukt is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan was er nog iets, ik wilde vandaag een admin-account aan gaan maken en een gebruikersaccount, en toen zag ik tussen de accounts een ASP.net Machine Account er tussen staan. Ik zag op internet dat het met de update van frame network te maken had. Is deze account een probleem? En wat moet ik ermee doen?

Dit is inderdaad een account van het .net framework.

Deze account is geen probleem en je hoeft er dus niks mee te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dit is vreemd, toen ik vandaag met ComboFix aan de slag wilde gaan, en mijn pc opstartte, kreeg ik de melding dat systeemherstel voltooid was, en op mijn bureaublad stond GeekBuddy en AntiError. GeekBuddy is van Comodo, AntiError denk ik ook, maar weet ik niet zeker. Wat te doen nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.