Ga naar inhoud

Vreemde bestanden in AppData/Roaming en Nginx is terug

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kan je de instellingen van de firewall en de virusscanner aanpassen dat ze niet automatisch (tegelijk met windows) opstarten maar dat je ze manueel moet opstarten?

Dan kan combofix waarschijnlijk wel de pc herstarten zonder dat "flikkeren".

Als dat niet lukt, voer dan combofix uit in veilige modus en bij het herstarten ga je opnieuw naar veilige modus.

Controleer dan of er een normale log is van combofix en als dit het geval is, kan je herstarten in normale modus om het log te plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Zal er binnenkort mee aan de slag gaan. Ik keek trouwens mee met de scan van combofix, en zag wel dat daar een map en een bestand verwijderd werden. Het ging om iets in de map syswow64. Ik weet niet of het wat uitmaakt, maar ik zeg het maar even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start, typ msconfig in het zoekveld en druk enter.

Open de tab opstarten en vink alles uit van AVG en Comodo.

Klik OK en herstart de pc.

Je kan nu meldingen krijgen dat je systeem niet beschermd is, maar die mag je gewoon wegklikken.

Voer nu combofix uit en plaats het logje.

Nadien kan je AVG en Comodo weer aanvinken en de pc herstarten.

Telkens je nadien combofix wil of moet gebruiken, dien je dan AGV en Comodo vooraf uit te schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
  • 2 weken later...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.