Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil een letter van vorm veranderen, in een bepaald font, het is de bedoeling dat de letter F en Q een langer been krijgt, zodat bij het intikken het automatisch gebeurt, nu moet ik telkens de letters in een word document als beeld invoegen, dat kost veel tijd. een voorbeeld hoe de vorm is van de bewuste letters zie je op de site van frequenza.be

alvast bedankt voor de lees

zjev

Geplaatst:

Hallo zjev,

Welkom op het PCH!

Als ik het goed begrijp wens je identiek hetzelfde lettertype te gebruiken als op de site die je opgeeft? Tegenwoordig is het aantal lettertypes al uit de pan gerezen en is het bijna een onmogelijke zoektocht geworden om dit terug te vinden.

Op deze site kan je bijvoorbeeld al 1001 soorten terugvinden.

Ik zou dan ook voorstellen contact op te nemen met de eigenaars van de site en te vragen naar de naam van het lettertype. Zo zal je het veel sneller terugvinden.

Groet,

Mako

Geplaatst:

dank voor snel antwoord:

lettertype is BernhardMod BT , de f en de q zijn langer gemaakt met photoshop ... ik wil echter die letters kunnen intikken met word of een ander tekst programma, zodat alle f en q die speciale vorm krijgen

Geplaatst:

Dan vrees ik dat er niks anders op zit dan zelf een nieuw lettertype te creëren...

Hier vind je enkele programma's waarmee je aan de slag kan, net zoals op FontStruct. Zelf heb ik er geen ervaring in dus hopelijk vind je wat je zoekt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.