Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Thanks voor de info.. maar wat jij zegt kan alleen als je GEEN macro opneemt.. tijdens een macro opnemen is dit niet allemaal mogelijk. Ik moet namelijk alles met een macro opnemen zodat ik niet elke keer text + plaatjes toe hoef te voegen.
Ben niet zo thuis in macro's, maar - gewoon uit nieuwsgierigheid - lukt mijn voorstel met een "tekstvak" wél met een macro ? Of zijn daar dan ook problemen mee ?
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Beste,

Ik heb het eens geprobeerd ...

1. Voeg een koptekst in

2. Plaats een tekstvak over de koptekst

3. Bij opvulling kies je wit en lijnkleur: geen kleur

Hopelijk kan dit je helpen!!

Groeten, Inge

Geplaatst:
Thanks voor de info.. maar wat jij zegt kan alleen als je GEEN macro opneemt.. tijdens een macro opnemen is dit niet allemaal mogelijk. Ik moet namelijk alles met een macro opnemen zodat ik niet elke keer text + plaatjes toe hoef te voegen.

Voor hetgeen jij wil hebben, moet je, denk ik, al wat kennis van Visual Basic for Applications hebben, de mogelijkheden van de macro-recorder zijn daarvoor te beperkt, maar kan je je probleem ook niet oplossen door standaardtemplates van je ontwerp te maken en op te slaan?

Geplaatst:
Ben niet zo thuis in macro's, maar - gewoon uit nieuwsgierigheid - lukt mijn voorstel met een "tekstvak" wél met een macro ? Of zijn daar dan ook problemen mee ?

Dat lukt wel ja.. maar niet met de koptekst enzo.

Geplaatst:
Voor hetgeen jij wil hebben, moet je, denk ik, al wat kennis van Visual Basic for Applications hebben, de mogelijkheden van de macro-recorder zijn daarvoor te beperkt, maar kan je je probleem ook niet oplossen door standaardtemplates van je ontwerp te maken en op te slaan?

Nee dit kan niet, nja het kan wel maar zo kan ik het niet leveren.

Weet iemand toevallig hoe ik de koptekst achter de text plaats, want als ik nu mijn koptekst toevoeg.. dan verschuifd mijn text, en die moet blijven staan op de plek zoals hij staat..

mvg

Geplaatst:
Beste,

Ik heb het eens geprobeerd ...

1. Voeg een koptekst in

2. Plaats een tekstvak over de koptekst

3. Bij opvulling kies je wit en lijnkleur: geen kleur

Hopelijk kan dit je helpen!!

Groeten, Inge

Dat heb ik al voor elkaar, maar toch bedankt.. ik heb nu een andere vraag.

Weet iemand toevallig hoe ik de koptekst achter de text plaats, want als ik nu mijn koptekst toevoeg.. dan verschuifd mijn text, en die moet blijven staan op de plek zoals hij staat..

Geplaatst:
enkele enters onder de koptekst terug wegdoen...

Ik neem aan dat dit sarcastisch was bedoeld?

Het moet gewoon gelijk goed gaan. Zonder dat de tekst verschuift.

Groeten.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.