Ga naar inhoud

Zelf pc samenstellen

Aanbevolen berichten

1. Waarvoor heb ik een PC nodig ? - Gamen (bf3 medium 40+fps.)
  2. Wat is mijn budget ? -500-600€ exclusief OS
  3. Een merkcomputer of een samenstelling ? - Zelf samenstellen
  4. Ga ik overklokken ? - Neen
  5. Ga ik later upgraden ? - ja
  6. Heb ik al die nieuwe functies wel nodig ? - neen
  7. Ga ik zelf assembleren ? - Ja
  8. Heb ik een besturingssysteem nodig ? - Ja, windows 7 home premium
  9. Ga ik zelf installeren ? - Ja
  10. Heb ik een voorkeur aan onderdelen ? - Behuizing wil ik sharkoon T28 blue edition en liever amd processors/videokaart.
  11. Heb ik nog randapparatuur nodig ? - Een azerty toetsenbord
  12. Heb ik specifieke wensen ? - Liefst stil als het maar niet teveel van mijn budget inneemt.
  13. Woont u in Nederland of België, wil u bestellen bij een specifieke (web)winkel ?- Woon in België, alternate.be/mycom.be

Ik heb zelf al een beetje zelf samengesteld misschien kunnen we er iets aan veranderen. Of helemaal opnieuw samenstellen.

ICIDU Value DDR3,1600-4GB RAM

Asus M5A78L-M LX,socket AM3+ - Moederbord - Componenten - Computer MOBO

OCZ CoreXStream 500WATT - Voeding - Componenten - Computer PSU

AMD Phenom II X4 965 BE, sAM3 - Processor - Componenten - Computer CPU

Samsung DVR DL 22X,SATA - DVD Brander - Branders & Spelers - Computer DVD

Seagate Barracuda 500GB - 3.5inch - Harde Schijf - Componenten - Computer HDD

ALTERNATE - HARDWARE - Behuizingen - Midi Tower - Sharkoon T28 blue edition CASE

ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten ATI/AMD - XFX HD6850 (HD-685X-ZCFC) GPU

ALTERNATE - HARDWARE - Netwerk - Wireless LAN - Netwerk adapters - TP-LINK TL-WN881ND Netwerkkaart

Trust Multimedia - Toetsenbord - Toetsenbord & muis - Computer Toetsenbord

Alvast bedankt.:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okido.

Voor gaming zou ik zowieso aanraden om een Intel processor te nemen. De processor die je gekozen hebt is 4-5 jaar oud...

Kan je eventueel bestellen bij Azerty.nl? Daar hebben ze een veel groter assortiment, bij Mycom/Alternate is er weinig keuze.

Aangezien dit je tweede topic was in korte tijd over hetzelfde onderwerp, gaat het oude topic op slot. Dubbelposten is volgens de forumregels niet toegestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit. Alleen zou ik enkele zaken veranderen.

Als DVD-brander kan je het best een Optiarc AD-7820S. Net dat ietsje meer.

Als moederbord neem je beter een Gigabyte H77M-D3H, een moederbord van de nieuwste generatie. Processor kan je evengoed de Intel Core i3 2120 nemen, er is vrijwel geen prijsverschil.

Als videokaart is een GTX 560 SE of HD 7770 Ghz Edition veel beter voor een kleine meerprijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.