Ga naar inhoud

Outlook.com ?

bernard

Aanbevolen berichten

Je kan nog steeds een @hotmail.com-adres blijven gebruiken, het enige wat verandert is de lay-out van de site. Volgens mij krijg je automatisch die nieuwe lay-out als je inlogt op www.outlook.com

Wel wordt nieuwe (en ook bestaande) gebruikers de mogelijkheid gegeven om een nieuw adres aan te maken dat eindigt op @outlook.com, maar dat is niet verplicht. Indien je dat toch wil, dan kan je je de e-mails die naar uw @hotmail.com-adres verstuurd worden automatisch laten doorsturen naar het nieuwe Outlook-adres. Uw contactpersonen merken hier niets van, maar als u antwoordt zal dat via het nieuwe adres zijn en het kan dus zeker geen kwaad om contactpersonen op te hoogte te brengen van de adreswijziging.

Maar ik zie persoonlijk het nut er niet van om, als het echt niet nodig is, te veranderen naar zo'n nieuw adres (alleen overbodige rompslomp)...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik zie persoonlijk het nut er niet van om, als het echt niet nodig is, te veranderen naar zo'n nieuw adres (alleen overbodige rompslomp)...

Het is misschien niet echt nodig, maar ik heb toch alvast een Outlook-adres aangemaakt dat overeenstemt met men huidige Hotmail-adres. Spijtig dat Microsoft geen adressen heeft gereserveerd voor bestaand Hotmail-gebruikers.

Opvallend bij de opening van Outlook.com is dat Microsoft niet de accountnamen van bestaande Hotmail-gebruikers heeft gereserveerd. Ook zijn namen van diverse Microsoft-topmensen niet gereserveerd; zo kon PC Pro het e-mailadres steveballmer@outlook.com aanmaken, terwijl ook gates@outlook.com en donotreply@outlook.com door gebruikers zijn aangemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.