Ga naar inhoud

Laptop hapert na een tijdje


Magichands01

Aanbevolen berichten

In je eerste bericht vertel je dat je zelfs de pc opnieuw geïnstalleerd inclusief AVG, hebt je voor de herinstallatie ook gebruik gemaakt van AVG?

Heb je een betaalde versie van AVG of de free versie.

Ik zou eens proberen om AVG te verwijderen van de pc, je kan na de verwijdering een verwijder tool van AVG de restjes kunnen laten opruimen die je hier vind >> http://download.avg.com/filedir/util/avgrem/avg_remover_stf_x86_2012_2125.exe

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (Als je niet wil dat Google Chrome op je pc als standaard webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Desnoods kan je Avast of Avira Free installeren om te kijken of het aan AVG zou kunnen liggen.

Hoe gaat het nu met het spelen van flashgames

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ook heb ik de instellingen van mijn video kaart op "prestaties" gezet ipv "kwaliteit"....maar bied ook geen oplossing

Dit heb je gedaan via de software die word geïnstalleerd door de grafische driver voor je videokaart?? Of heb je eveneens wijzigingen aangebracht in de settings van Flashplayer??

Ga eens naar YouTube en bekijk een eender welk YouTube filmpje.

Tijdens het afspelen van het fragment rechtklik je in het afspeelvenster

post-24526-1417705071,1255_thumb.png

Klik op Instellingen waarna je volgend venster te zien krijgt.

post-24526-1417705071,172_thumb.png

Selecteer het eerste tabblad en haal hier het vinkje weg voor Hardwareversnelling inschakelen.

Herstart je browser en kijk eens hoe het hierna met het afspelen van flashgames, geeft dit enige verbetering?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

ik ga hier nog ff reageren

Alhoewel het hier tot geen oplosssing is gekomen, wil ik iedereen bedanken die mee gezocht heeft naar een oplossing.

En het strafste van al is.....heb al 3 weken geen problemen meer....ik heb niks speciaals gedaan, enkel grote kuis gehouden in mijn vriendenlijst op facebook (reeds een 200-tal "friends" verwijderd)

Zou de traagheid kunnen te wijten zijn aan de overvloedige verzoeken op facebook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de update Magichands01 :top:

Hopelijk blijf het probleem weg, maar ik kan geen link leggen tussen je vriendenlijst op Facebook en de door jou gerapporteerde problemen.

Pc's zijn soms wel eens niet te doorgronden, en lost het zich wel eens vanzelf op zonder dat we daar een verklaring voor hebben. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.