Ga naar inhoud

Wel verbinding met wifi maar toch geen internettoegang

Tamarie

Aanbevolen berichten

Ik geraak momenteel niet meer met mijn laptop op internet. Meestal weten we dan al snel dat het aan het Telenet-bakske ligt, maar dat is nu niet het geval. Met de andere pc en iPad geraken we immers zonder problemen online.

Dit is wat ik zie op mijn laptop:

-het verbindingsicoontje rechts onderaan met een gele driehoek met uitroepteken

-als ik op dat icoontje klik staat er 'momenteel verbonden met 'wifi7/2 3' Geen internettoegang'. daaronder: 'draadloze netwerkverbinding 'wifi 7/2' verbonden'

-als ik klik op 'netwerkcentrum openen' staat er dat er verbinding is tussen acer-pc en wifi 7/2 3 maar niet tussen die laatste en internet. ik heb die wifi 7/2 3 nu al omgezet van openbaar netwerk naar thuisnetwerk en terug, maar dat haalt niks uit

Ter info: ons wifi-netwerk heeft altijd 'wifi 7/2' genoemd, het is de eerste keer dat ik zie dat dat netwerk 'wifi 7/2 3' heet.

Iemand enig idee wat er misgaat ? (en ook: hoe dat komt zo van de ene dag op de andere ?)

Ontzettend bedankt voor de hulp !! xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.