Ga naar inhoud

Audio probleem koptelefoon aansluiting + resolutie probleem

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al een tijdje problemen met het geluid op mijn computer. Als ik een koptelefoon in de uitgang aan de voorkant van de computer erin doe dan krijg ik geen goed geluid, als ik er wat aan rommel en trek dan doet die het wel maar dan moet ik hem de hele tijd met mijn hand omlaag drukken dus das niet echt ideaal. De aansluiting op de achterkant van de pc werkt wel maar dan is de draad van de oordopjes te kort dus zocht ik een andere oplossing.

Nu dacht ik het probleem op te kunnen lossen door de computer met een HDMIkabel met de monitor te verbinden zodat ook het geluid daarvandaan te horen is en ik gewoon daar de koptelefoon in kan doen. Dat heeft gedeeltelijk gewerkt en ik heb nu wel geluid vanuit de monitorspeakers maar als ik de koptelefoon op de monitor aansluit heb ik nog steeds alleen geluid vanuit de monitorspeakers, niet vanuit de koptelefoon.

Ik vraag me af of iemand me met dit probleem kan helpen zodat ik wel geluid via mijn koptelefoon kan krijgen.

Het merk beeldscherm is een Asus vh242

Nu heb ik nog een vraag(jaja we zijn er nog niet): Sinds ik gebruik maak van de HDMI kabel heb ik zwarte randen aan de kant van mijn beeldscherm, ik heb al geprobeerd de resolutie aan te passen maar die staat al op zijn hoogst(1080p) met DVI werd die wel gewoon geheel gevuld.

Als iemand mij met een van deze problemen of beide zou kunnen helpen zou dat geweldig zijn en nog mijn excuses voor de lange post:p

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.