Ga naar inhoud

Facebook

Peul

Aanbevolen berichten

Gast rickgerrit

Peul, dan ligt het waarschijn niet aan facebook, maar is er iets met je internet(pc). Maar voor de zekerheid zou je toch nog even bij je privacy-instellingen kunnen kijken op facebook, en daar proberen ongewilde apps en programma's te verwijderen die je niet meer gebruikt.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste rickgerrit,

Ik heb de richtlijnen van "25" gevolgd en het lijkt te lukken. Ik kan vlot op facebook en loopt niet meer vast.

Ik hoop dat het zo blijft.

Alvast hééééééééééééél erg bedankt.

Wat is hier dan eigenlijk de reden van geweest dat dit met een autom. IP niet lukt? Heeft een vaste IP nadelen?

Groeten en nogmaals dank,

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Min D-Link router is een versie "D1 F/W ver. 4.00" volgens de sticker.

Ik zie dat de laatste versie 4.12b01 is. Zal ik die downloaden en installeren? Of heeft die niet veel zin?

Voor de installatie heb ik wel wat schrik. Waarschijnlijk gaan de huidige instellingen dan verloren? Wat is hierbij belangrijk om te noteren om na de installatie terug in te stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eerst kijken in de router of je een lager versie dan 4.12b01 hebt.

Als dat zo is dan kan je updaten.

Aan de instelling wordt niks verandert althans bij de velen soorten router die had geüpdatet.

Normaal gezien kan er niks gebeuren maar moest het toch wel zo zijn dan kan je altijd achteraan in een dun gaatje met een dun naaldje (ofwel reset knop) prikken tot de lampjes flikkeren en dan wordt het in fabriekstoestand terug gezet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.