Ga naar inhoud

Voeding laat moederbord piepen? en geen beeld / display


sonic289

Aanbevolen berichten

Geachte mensen.

ik heb al 2 dagen een groot probleem.

Het zit namelijk zo : Waneer ik mijn voeding op de plekken aansluit op mijn moederbord is er een plek waar als ik hem op aansluit hij gaat piepen als ik mijn pc aan doe. en als ik mijn aansluiting uit doe, dan piept die niet eens meer? de piep is een continu piep die richting de aanknop vn mijn pc vandaan komt.

En ik merk ook dat mijn videokaart Ati Radeon 5770 geen beeld opeens aantoont op mijn samsung pc beeld.

Hij dee het gewoon super nog... maar toen ik even mijn pc open maakte om wat schoon te maken etc en weer alles erin plugde deet mijn pc raar opeens met dat piep gedoe etc en rode licht bij de videokaart etc.

mijn voeding is 600 watt

video kaart ati radeon 5770

msi moederbord uit 2008 ergens s770 of s775 denk ik

cpu processor 2,4 x 4 quad core

alle fan's draaien enz dus er komt wel stroom contact ..

kan iemand mij heel simpel uitleggen wat het probleem is :S want ik weet echter niet wat ik nu moet doen.:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dankjewel voor jullie reacties!

ik heb de probleem gevonden!

Mijn 4 Geheugen / Ram Slots waren niet stevig genoeg op de slots ingedrukt.

nadat ik dat heb gedaan kreeg ik geen piep meer maar het volgende probleem ontstont toen.

mijn volgende probleem was dat mijn pc naar 10 seconden vanzelf uitging omdat ik waarschijnlijk mijn CPU heb schoon gemaakt

en daardoor hem had opgestart zonder '''koel pasta''

ik kwam erachter dat je ''koel pasta'' op de CPU moest smeren en dan de koeler daarop moest doen.

En hij deet het perfect weer!!!

nog bedankt voor het interesse om proberen te helpen m.v.g

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sonic289,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.