Ga naar inhoud

Andere grafische kaart gebruiken.


ThomasH

Aanbevolen berichten

Hallo heb sinds kort mijn nieuwe laptop,

Nu geeft ie aan bij het opstarten van diablo dat hij de Intel® HD Grapics 4000 gebruikt, wat volgens diablo niet optimaal is voor het gamen.

Terwijl er ook een NVIDIA GeForce 610M in zit, die veel sterker en beter is? Hoe kan ik dit veranderen zo dat ik de NVIDIA gebruik?

aangepast door ThomasH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee.

Start de laptop op en tokkelt op F8 en kies voor veilig modus en zet de onboard kaart weer aan tenzij je het in de bios had uitgezet dan moet je opstarten met F2, of F1

Moest het niet helpen dan Start de laptop op en tokkelt op F8 en kies laatste gekende configuratie......

Probleem is al opgelost.

Nu is het alleen zo dat zelfs mijn beeldscherm niet meer is aangesloten op mijn Nvidia :(

Enig idee waar en hoe ik dit kan veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe eerst een systeemherstel naar een tijdstip van voor de aangebrachte wijzigingen.

Klik dan met rechts op een lege plaats op je bureaublad en kies voor Nvidia-configuratiescherm.

In dit scherm kan je instellen dat je Nvidia kaart moet gebruikt worden voor je game.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, systeem herstel is gelukt maar mijn computer blijft toch de onboard grafische kaart voor alles gebruiken en ook in de NVIDIA configuratie kan ik niks over games vinden...

EDIT: heb het al gevonden bedankt voor alle hulp!

aangepast door ThomasH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.