Ga naar inhoud

diverse problemen met traag internet ,trage pc, defragmentatie,..

Aanbevolen berichten

WANNEER ik met de rechtermuisknop op het "" icoon hijack this"" klik dan krijg ik de opties: openen / kopieren naar / knippen/ snelkoppeling maken / verwijderen / naam wijzigen / eigenschappen.

maar niet die optie van "als administrator uitvoeren"

itzelfde probleem had ik dus ook met dat mvps.bat.

Die optie als administrator uitvoeren is er niet.

deze account is overigens niet diezelfde als "administrator,al hebben ze wel dezelfde rechten: alle rechten. de gast account is uitgeschakeld,en de andere 2 accouns zijn die met ,zoals dat heet, beperkte rechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast rickgerrit

Neehee, je moet in de map program files kijken , dan naar trend micro zoeken, dan staat daar hijackthis of hoe het ook heet, en dan moet je met je rechter muisknop klikken, en dan kun je het wel aanklikken! Heel vaag, maar heb ik ook met windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok. Ondanks al deze advoiezen,die ik uitgeprobeerd heb, EN opnieuw opstarten en dan weer de hijack this,.....en ONDANKS dus die verandering van host (het blauwe cdat t gelukt was,en dan ga ik er ook van uit0 ....is dit de allerlaatste log: MET die 024 regel.

Wat rickgerrit me adviseert,ook dat werkt niet. geenwel trend micro en in diezelfde programm files map kom ik de hijack wel vaker tegen,en overal kan ik m uitpakken of openen met ,of...maar nergens uitvoeren als administrator.

ik kan dit wel blijven doen,maar ik denk niet dat t er beter op wordt.

wat nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ik doen. Maar ik heb eerder het idee dat ik in een soort kringetje zit,waar ik 1 dingetje over het hoofd zie.\,om welke reden dan ook.

de opties hier in al deze 5 paginas genoemd heb ik al meerdere maken uitgevoerd in de afgelopen 3 dagen. Het zou aardiger zij wanneer ik n stap verderkom.

Inmiddels ben ik wel van account met alle rechten overgestapt op administrators account met eveneens alle rechten.

en natuurlijk staat dat hijack hier dfan niet op t bureaublad.

als ik nu IN ADMINSTRATOR S ACCOUNT (last but not least) ga, naar "" software"""en daar hijack this uit die lijst verwijder,is dat hijack dan OOK in dat andere account verwijderd?

of moet ik dan afsluiten en weewr naar dat andere account om ook daar bia software de lijst schoon te poetsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.