Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vanmorgen geeft mijn computer aan dat een ongeldige installatiecopie erop zit

met de aanduiding: C:/ proga-1/ kasper-1/kasper-2/ mzvkbd3.dll

kan wel op internet, maar krijg deze balk niet weg

kan ook niet op herstelinternet, dan ggeft de computer aan dat ik niet gemachtigd ben

hoe krijg ik deze blokering eraf?

Geplaatst:

Dat bestand behoort toe aan Kaspersky Antivirus. Heb je onlangs deze software geïnstalleerd, verwijderd of enige andere wijziging aangebracht aan het besturingssysteem, zoals systeemherstel?

Geplaatst: (aangepast)

Nee niet dat ik weet, maar valt dit te herstellen?

Nee die heb ik niet als antivirus

ik heb avg

Niet dat ik weet, kan ook geen systeemherstel openen

aangepast door Jean-Pierre
Gast rickgerrit
Geplaatst:

Miss moet je via kaspery site of een andere site even proberen om kaspery removal tool te downloaden en te starten;)

Gast rickgerrit
Geplaatst:

Moet je even met je rechter muisknop op het bestand klikken en dan even als administrator uitvoeren​ klikken;)

Geplaatst:

ik wil niet te dom klinken, maar als je bedoeld wat ik gedownload heb, krijg ik niet in beeld met wat je omschrijft

sorry, als dit niet is wat je bedoeld, maar ik krijg alle downloads niet geopend

het configuratie scherm kan ik daar niks mee?

mvg

ingrid

Gast rickgerrit
Geplaatst:

Sla je het bestand ook op? Of voer je het alleen uit? Je kunt hem beter even opslaan in de map downloads;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.