Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste tijd krijg ik de melding op mijn laptop(acer windows XP) kernel_stack_inpage_error. Hij springt dan op een blauw scherm/foutmelding waar dit staat en na een tijdje start hij weer op.

Er zit sindsdien een nieuw moederbord in ADM Turion 64 mobile.

Op de meest rare momenten springt het blauwe scherm erop.

Ook is het vaak zo dat hij bij het opstarten een schijfcontrole begint, dit duurt erg lang soms wel 30 min.

Soms is het ook tijdens het opstarten zo dat je 2 felle piepjes hoort en dan springt er een zwart scherm op met allerlei tekst en dan staat er onderaan bij:

press<F1> to resume, press<F2> to setup.

Als ik dan op F2 duw kom ik in de BIOS maar daar heb ik niet egt veel aan. Als ik op F1 duw komt er een geheel zwart beeld met alleen in de linkerboven hoek een wit knipperend streepje, het maakt niet uit hoelang ik hem aan laat staan dat blijft de hele tijd zo.

Ook heb ik het gevoel dat als hij niet aan de kabel zit voor stroom dat dan eerder het blauwe scherm/foutmelding komt.

(en heeft het wat te betekenen als hij aangeeft dat een aantal clusters ongeldig zijn bij de schijfcontrole?!?!)

Hopenlijk kunnen jullie mij helpen!?!

post-3301-1417703743,6736_thumb.jpg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.