Ga naar inhoud

geen internet na formatteren


Aanbevolen berichten

Hallo daar,

Ik heb een laptop (acer aspire 5735) geformatteerd en windows xp home erop gezet.

Daarna moest ik een aantal drivers opnieuw installeren. Ik heb op de acer site zo'n programmaatje gedownload om te zien welke drivers je moest downloaden en die er dus opgezet. Als ik nu bij hardware kijk, blijft er een geel vraagteken staan voor netwerkcontroller (kennelijk is de driver daarvan dus nog niet geinstalleerd?).

Dit is de lijst van drivers waar ik uit kan kiezen op de acer site, welke is voor de netwerkcontroller?

En ik heb de Lan driver (marvel) ook geinstalleerd, en er verschijnt wel een computertje rechts onder in beeld, maar met een rood kruis en er staat dat 1 van de netwerkkabels niet is aangesloten..

En de wireless driver wil die niet installeren omdat ie daar software voor moet downloaden en dat kan niet, want er is dus geen verbinding met internet.

Ik heb tot nu toe geinstalleerd:

Chipset Intel

Audio Realtek

Camera Bison

CardReader Realtek

Lan Marvell

Modem Agere

VGA Intel

Wireless LAN Intel

Kan iemand me verder helpen om het internet weer aan de praat te krijgen?

Graag in jip en janneke taal aub.

Thank you!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.