Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ja dat begrijp ik maar waar moet ik naar kijken/zoeken de bovengenoemde mappen bestaan niet en verder kan ik geen "verdachte mappen" vinden?
Dat is erg vreemd ... want in je logje van Combofix zijn deze perfect zichtbaar :
2012-07-26 12:03 . 2012-07-26 12:03 -------- d-----w- d:\documents and settings\All Users\Application Data\Premium

2012-07-26 12:03 . 2012-07-26 12:03 -------- d-----w- d:\documents and settings\Administrator\Application Data\SendSpace

Geplaatst:

Oké gevonden, :banghead: het zijn verborgen mappen dus kon ze niet zien.

Inmiddels beide verwijderd maar geen gewenst resultaat ook niet na herstart van PC en FireFox!

Geplaatst: (aangepast)

Dan blijft er enkel nog een zoektocht over in het register. Typ de opdracht regedit in het zoekvak bij Start. Dan ga je naar het register van de PC. Speur daar via "zoeken" naar MyStart en Incredibar. Alle items die je daar zou vinden, mag je verwijderen. En dan wordt het weer afwachten of dit helpt ?

aangepast door kape
Geplaatst:

Typ in de URL-balk bovenaan de opdracht about:config. Bevestig dat je voorzichtig zal zijn. Zet in de zoekbalk de opdracht browser.newtab.url. Indien op die plaats MyStart/Incredibar staat, vervang je dat door een door jou gekozen zoekopdracht bvb. Google.

Geplaatst:

WOW, tot zover gelukt ben van dat *** MyStart Tabblad af. Alleen krijg nu "Firefox kan de server op browser.newtab.url niet vinden" als ik nieuw tabblad aanvraag. Wil dat hier Google.nl komt. Hoe realiseer ik dit?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.