Ga naar inhoud

Toetsen Plakkerig


MagicalM

Aanbevolen berichten

Ik heb ook ooit eens cola gemorst, en ik heb gewoon mijn toetsen eruit gehaald en properkes afgekuist, toen dat ik de entertoets er terug moest insteken, dacht ik dat ik een nieuw toetsenbord moest gaan kopen.... Kreeg hem er niet meer in, maar na een uurtje proberen is het dan toch gelukt, de ijzeren staaf die zorgt voor de vering van de entertoets moet echt perfect zitten & vastklikken, want anders veert het niet terug omhoog, of hangt het half te zwieberen.

Als je reinigingsmiddelen niet werken, zou ik het gewoon zelf eruit halen, tenzij je geen geduld hebt met fijn handwerk. :D

Toetsen gaan er heel gemakkelijk af, je steekt er iets dun onder en ze gaan er zo uit, en ze gaan er makkelijk weer in. (Buiten de uitzonderingen)!

Nuja, mijn toetsenbord is natuurlijk van een lagere prijsklasse. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt d.m.v een reiniger tussen de toetsen in te brengen, het toetsenbord heeft het overleefd.

Mijn toetsenbord is een mechanisch toetsenbord, dus ik denk dat dat kan verschillen tegenover jou Timoo.

Ja, dacht al wel zoiets, goedkope rommel steekt helemaal anders in elkaar dan een Razer. :D

Eten en vooral drinken achter de PC heb ik al afgezworen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dacht al wel zoiets, goedkope rommel steekt helemaal anders in elkaar dan een Razer. :D

Eten en vooral drinken achter de PC heb ik al afgezworen. :D

Inderdaad, vanaf nu doe ik dat ook niet meer want ik was al heel erg geschrokken toen mijn toetsen in het begin niet meer werkten.

Natuurlijk kon ik ook altijd een e-mail sturen naar Razer om een nieuw toetsenbord aan te vragen en mijn oude terug te zenden, maar ik heb eerst even gekeken of ik het niet anders kon oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.