Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

Ik heb sinds een week een zwart scherm op mijn laptop (sony VGN FW51JW). Dit kwam eigenlijk vrij plots, 2 dagen voor het zwarte scherm, "zoemde" mijn laptop als mijn helderheid niet op de hoogste stand stond.

Ik zie nog wel een heel klein beetje op mijn scherm, maar het is zeer donker en ook niet leesbaar.

Zou het het backlight van mijn laptop zijn dat kapot is of denken jullie aan iets anders?

Alvast heel hard bedankt voor de antwoorden.

Geplaatst:

Backlight is een mogelijkheid, scherm zelf, bekabeling van moederbord naar je scherm, ...

Een bezoek aan een PC-hersteller kan hier meer duidelijkheid brengen.

Indien er nog sprake is van garantie neem je best contact op met de verkoper / fabrikant.

Geplaatst:

Hallo societyiswrong,

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop +Markeer als opgelost die je links onderaan kan terugvinden…zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen…:top:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.