Ga naar inhoud

BackWeb Client

Basje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb onlangs met jullie samengewerkt voor het verwijderen van mogelijk MSN virus.

Nu krijg ik bij het opstarten van Windows altijd volgende foutmelding:

Backweb client backweb is unable to access its data directory. either the data directory is invalid, unreachable or there is another instance of backweb accessing it.

Weten jullie waar dit aan kan liggen?

Zou iets te maken hebben met programma's die met updates werken?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga via Start -> Uitvoeren -> typ msconfig -> naar tabblad "Opstarten" en kijk of je daar een lijn vindt waarin "Backweb" vermeld staat. Zo ja, vink deze lijn uit, druk op OK en start je PC terug op.

De benaming "Backweb" kan inderdaad ook deel uitmaken van één of andere programma-updater. Dan moet je deze op dezelfde wijze uitschakelen.

Normaal moet dan de foutmelding verdwenen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankuwel Doctors van de PC !!!
Mag ik de patiënt dan even melden dat de Registry Booster van Kweezie Rabbit een trialversie is, waarmee je slechts 15 registersleutels kan verwijderen. Heb je natuurlijk weinig aan, als dat programma een massa fouten in je register aankondigt. Uiteraard vragen ze je dan om het product te kopen (maar zo gaat dit natuurlijk vaak met gratis scans). Voor minder geld (gratis, dus) kan je CCleaner je register laten opkuisen. En die doet dat met ALLE foute sleutels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.