Ga naar inhoud

bijlagen van e-mail

monderoo

Aanbevolen berichten

Beste Forum,

Met het besturingsprogramma VISTA kan ik twee bijlagen bij een e-mail namelijk DOCX en XLSL niet openen. In een klein venster geeft men mij de volgende raad: "Er is voor deze bewerking geen programma aan het gegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel 'Koppelingen instellen van het Configuratiescherm'.

Maar ik vind ' Koppelingen instellen' niet in het Configuratiescherm.

Graag uw raad in deze.

Met dank en vriendelijke groeten,

R. Deroo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je Office op je PC ?

Beide bestandstypen zijn afkomstig van Office namelijk,DOCKX is van Word en HXLS is van Exel.

Als je deze programma's dus niet op je pc hebt staan dan kun je deze ook niet openen/lezen.

Edit:

Een collega wees me erop dat die bijlagen wel kunnen gelezen worden,DOCKX kun je Lezen met Word Viewer en HKLS met Exel Viewer.;-)

Het bewerken van die documenten is met die tools echter NIET mogelijk dat kan enkel met de respectievelijke programma's Word en Exel die deel uitmaken van het Office pakket.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.