Ga naar inhoud

Andere lay-out inbox hotmail, mails niet meer te openen

Gast Berfi

Aanbevolen berichten

Vandaag wou ik naar mijn hotmail inbox gaan maar zag een andere lay-out. De verandering is ingrijpend.

Het was onmiddellijk zichtbaar bij windows live. Daar staat bijv. 'Updates uit sociale netwerken' er 2 keren, de eeste keer in gekleurde tekst met alle soorten van tekeningen er achter, de 2de keer zoals het moet, in het zwart maar dus niet links, meer inspringend. Zo staat daar bijv. 'Gemarkeerd' ook 2 keren, de eerste keer in een soort bruingele kleur met een stuk rood en een stuk blauw er achter.

Een vriend zette een emoticon achter een mededeling maar nu staat er 'emoticon met brede glimlach' met daar achter 8 emoticons, onder andere dat met de zonnebril, het rood kleurende boze gezichtje, enz...

Dan naar mijn inbox gegaan.

Vóór berichten die met vlag gemarkeerd zijn staat er 'Gele' met een lichtgrijze cirkel er achter, of iets onleesbaars dat langer is, met een achtergrond met kleuren.

Vóór elk beicht in de gewone inbox staat er 'Niel' waarbij 'iel' een gele achtergrond heeft.

Ook staat er iets achter elke titel links, bijvoorbeeld achter 'Meer acties voor postvak in', achter 'Meer acties voor Mappen', achter 'Mappen weergeven verbergen', enz... Als ik hier op positioneer met mijn muisaanwijzer, verandert dit en zie ik allemaal kleurtjes.

Ook staat er een achtergrond achter eerste, volgende, vorige, laatste pagina (dus 4 keren). Verder staat een achtergrond onderaan achter 'Afdrukken'. Dit is zo onderaan en bovenaan de inbox.

Als ik klik op een bericht, opent dit niet. Als ik naar de volgende pagina wil gaan, lukt dit niet.

Heeft er iemand een idee wat er gebeurde? En hoe kan ik dit oplossen? Is er bijvoorbeeld een e-mailadres van hotmail zelf waarnaar ik kan mailen? En zo ja, in welke taal moet dit dan?

Dank voor uw hulp. Want ik heb mijn hotmail echt wel nodig, onder andere om een voucher af te drukken om op 14 augustus reeds te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke internetbrowser gebruikt u? Probeer eventueel eens uit in een andere browser, zodat je in ieder geval de voucher kunt afdrukken.

En wat bedoelt u juist met Windows Live? Een website, een programma (Windows Live Messenger of Windows Live Mail misschien)?

aangepast door Kattenfan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik Firefox. Windows Live is waar je komt als je hotmail activeert. Eens in je inbox, staat het helemaal links bovenaan. Het is iets sociale netwerksite-achtigs. Je kan er foto's en berichten van je vrienden uit Messenger zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.